Bijna 2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Pascal en Esther - WaarBenJij.nu Bijna 2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Pascal en Esther - WaarBenJij.nu

Bijna 2013

Blijf op de hoogte en volg Pascal en Esther

31 December 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dit keer nog geen verslag van onze reis door noord-Nieuw Zeeland, maar een berichtje om jullie allemaal een gelukkig 2013 te wensen!
Wij mogen de eerste zijn, tegen de tijd dat het bij jullie oud en nieuw is en jullie genieten van de oliebollen, zijn wij onderweg naar, of al op het strand. Een fijne avond allemaal gewenst.
Groet, Pascal en Esther

• 31 December 2012 - 09:12

Danka:

Hi lieverds, jullie ook een fantastisch 2013 gewenst! Knallend 2012 uit en proosten op het mooie jaar dat komen gaat! Hele dikke kus, Danka, Patrick, Amy en Lily

• 31 December 2012 - 10:42

Kors:

Stoer, echte nieuwjaarsduik. To the kiwiest year of your life, geluk en gezondheid! Kors

• 31 December 2012 - 12:08

Jan En Vroni:

Beste Esther en Pascal,

Wat leuk om nu de beste nieuwjaarswensen te sturen. Jullie een goed en gezond 2013 toegewenst. Een nieuwjaarsduik is inderdaad een makkie.

Hartelijke groet,

Jan en Vroni

• 31 December 2012 - 14:14

Claudia:

Happy New Year! Groetjes van ons en tot snel! X

• 31 December 2012 - 16:18

Karin:

Lieve Esther en Pascal,
    Wij wensen jullie een heeeel gelukkig 2013 in Nieuw Zeeland met veel liefde, geluk en gezelligheid! Veel liefs van Michael, Karin en Jerre.
    We kijken uit naar alle verhalen tot nu toe! Xx

• 02 Januari 2013 - 22:34

Wietse:

Beste Pascal en Esther,

De beste wensen voor 2013! Geniet van deze unieke ervaring en ik hoop snel wat foto's te zien.

Groeten,

Wietse

• 03 Januari 2013 - 10:28

Kitty:

Hey wereldreizigers!

Jullie ook een spetterend 2013 toegewenst daar aan de andere kant van de wereld! Hier is 2013 goed begonnen! Leuke oud en nieuw feestjes en op 1 januari heel stoer samen met Ivar de nieuwjaarsduik gedaan! Heel koud hier!!! Karin heeft het ook gedaan met Michael en Jerre, ik kwam ze tegen in mijn badjas op het strand! Nu tot maandag lekker vrij, dus even in standje rust. Hoop je snel te spreken! xxx Kitty

• 06 Januari 2013 - 13:48

Jol:

Ook jullie een heel goed en geweldig , gezond 2013 toegewenst, maar dat wel wel lukken denk ik

groetjes jol