Kortste dag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Pascal en Esther - WaarBenJij.nu Kortste dag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Pascal en Esther - WaarBenJij.nu

Kortste dag

Blijf op de hoogte en volg Pascal en Esther

21 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Kia ora,
hoe is het met jullie? Jullie zijn hopelijk van een heerlijke zomer aan het genieten! Het is even geleden dat we een verslag hebben gestuurd.
Hier is het hartje winter en vandaag de kortste dag van het jaar, goede nieuws is dus dat vanaf nu dagen alleen maar weer langer gaan worden. Het WK voetbal zal in NL wel een grote happening zijn, hier leeft het niet zo, want ja - geen rugby he. Kroeg bij ons op de hoek is toevallig de plek waar de NLse voetbalfans bij elkaar komen, we hebben daar de eerste wedstrijd gekeken, om 7 uur s ochtends! Wel leuk, allerlei mensen in het oranje, een kraampje waar stroopwafels worden gemaakt en na vette overwinning op Spanje namen sommigen toch maar een biertje om het waardig te vieren. Wedstrijd tegen Australie niet gezien, was om 4 uur snachts doordeweeks, leek geen goede tijdsinvestering. We gaan wel weer mijn wekker zetten als ze in halve finale staan.
Met ons gaat het verder goed. Tweede jaar hier voelt erg anders dan eerste jaar wat eigenlijk een hele lange vakantie was, hinderlijk onderbroken door werk :-). Dit jaar wonen we hier meer, hebben we hier ook meer ons sociaal leven.
Werk is leuk, de nieuwe rol bevalt nog steeds goed en volgens mij is dat erg wederzijds, ga ik van de week meer over horen als ik beoordelingsgesprek met mijn baas heb.
Pascal zijn dames staan met voetbal bijna aan kop. Bij het midseizoen-feest dat in teken stond van WKvoetbal gingen ze allemaal in oranje verkleed en hadden ze zelfs maskers van Pascal gemaakt. je kan dus wel zeggen dat ze blij met hem zijn. Helaas daags na dat feestje hebben ze niet gewonnen waardoor ze nu niet aan kop staan. Ach ja.
We zijn ondertussen dus ook al weer halverwege ons tweede jaar hier, wat gaat dat ongelofelijk snel. Onze vakantie dit jaar gaat naar Australie, onder andere naar great barrier reef. Maar dat duurt nog even.
We zijn benieuwd hoe het met jullie gaat.
Groetjes, Pascal en Esther

  • 21 Juni 2014 - 21:39

    Ankie:

    Leuk weer even een verhaal over jullie te lezen.
    Knap gedaan :-)
    Liefs Ankie

  • 22 Juni 2014 - 16:36

    Jan En Vroni:

    Hoi Esther en Pascal,

    Leuk om weer eens wat van jullie te lezen. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen in Australië. Wat is het voor weer hartje winter? Het ga jullie goed.

    Met hartelijke groet,

    Jan en Vroni

  • 22 Juni 2014 - 18:46

    Jol:

    hai pascal en esther

    Zo dat was zeker een tijd geleden
    Ik vroeg mij af hoe het met jullie ging
    geniet ervan nog
    Ik geniet van het wk , al valt het qua spel soms erg tegen
    Maar ja we kunnen niet alles hebben
    Hier redelijk goed weer
    tot hoors weer

    groetjes jol

  • 02 Juli 2014 - 10:08

    Melanie Geels:

    Hahahahhahahahahahahhahahahahahah..............die Pascal Maskers had ik graag willen zien! Hilarisch, ik neem aan dat ik de foto's nog wel ga zien

    xxx Mel

  • 31 Juli 2014 - 06:56

    Ashna :

    Yes, gelukt.... nu kan ik jullie ook volgen.
    Ik vroeg 1 foto en krijg een hele site vol met foto's
    Fantastisch om te zien hoe jullie je balans hebben gevonden tussen werken en plezier. Merk je zelf het verschil nog? ;-)
    Ik ga nu ff snel de verslagen lezen en fotos bekijken.

    ps waar blijft het verslag van juli of zijn jullie met vakantie ;-)

    Hartelijke groeten
    Ashna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Pascal en Esther

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 11592

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 22 December 2013

NieuwZeeland

Landen bezocht: